German Belarus Czech Ukraine English
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar?

Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej. Po wcześniejszym umówieniu istnieje możliwość odbioru osobistego w Oleśnie.

 

Jakie są koszty wysyłki oraz ile trwa realizacja zamówienia (kiedy otrzymam paczkę)?

Szczegółowe informacje o kosztach dostawy znajdują się w zakładce "Koszty wysyłki". Czas otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. Czas realizacji zamówienia jest podany w karcie produktu "Towar wysyłamy: ...". Proszę zawrócić uwagę, że może być inny czas realizacji dla różnych rozmiarów tego samego produktu. W przypadku płatności przelewm czas realizacji wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy: w przypadku firmy kurierskiej DHL dostawa następuje już w następny dzień roboczy po wyjściu paczki z naszego magazynu, z kolei w przypadku Poczty Polskiej dostawa trwa około 1-3 dni roboczych. W obu przypadkach możemy sprawdzić w każdej chwili, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Informacje na ten temat znajdują się w zakładce "Koszty wysyłki".
Czas realizacji i czas dostawy nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

 

Czy można złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?

Tak, można złożyć zamówienie telefonicznie pod nr +48 533 144 555, wysyłając e-mail pod adres sklep@galeriaolesno.pl lub w sklepie internetowym (dokładna instrukcja znajduje się w zakładce "Jak złożyć zamówienie?").

 

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę?

Sklep GaleriaOlesno.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia paczki przez kuriera. Wszelkie sugestie Klientów dotyczące dostawy (do 15:00, po południu, do 12:00, pokój nr xxx i inne) piszemy w uwagach na liście przewozowym. Z reguły kurierzy stosują się do nich, dzięki czemu paczki są dostarczane bezproblemowo. Na paczce zawsze podajemy numer telefonu odbiorcy paczki.

 

Czy moge zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Dokładne informacje na temat ewentualnych zwrotów lub wymian znajdują się w zakładce "Zwroty i wymiany".

 

Czy jest możliwe dokonywanie zmian w zamówieniu?

Aby zmienić złożone zamówienie w jakikolwiek sposób (zmiana adresu, forma płatności, zmiana produktu, usunięcie produktu, itp.) należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 533 144 555 (preferowany kontakt) lub po przez pocztę e-mail na adres sklep@galeriaolesno.pl. Proszę zwrócić uwagę, że po wysłaniu zamówienia pewne zmiany nie są już możliwe.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Standardowo do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT wystarczy w trakcia składania zamówienia zaznaczyć "Firma" jako zamawiającego i podać komplet danych firmy, na którą ma być wystawiona faktura VAT, natomiast w uwagach do obsługi proszę napisać o chęci otrzymania faktury.

 

Czy sprzedawane produkty mają gwarancję?

Tak, wszystkie produkty sprzedawane w sklepie GaleriaOlesno.pl są objęte gwarancją. Wszystkie informacje dotyczące gwarancji znajdują się w zakładce" Gwarancja".

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel