German Belarus Czech Ukraine English
Gwarancja

Bezproblemowe reklamacje - Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! 

 

Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie podlegają gwarancji.

 

Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z Twoim życzeniem:

  • wadliwy produkt wymieniamy na nasz koszt. Pokrywamy także koszty jego odesłania.
  • w przypadku braku możliwości wymiany produktu, proponujemy wymianę na inny produkt lub zwracamy wpłaconą należność.

 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.

 

W zależności od rodzaju sprzedaży zasady reklamacji regulują odrębne przepisy prawa:

SPRZEDAŻ KONSUMENCKA – dotyczy większości klientów naszego sklepu. Dowodem tej sprzedaży jest paragon fiskalny. W tym przypadku stosuje się przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, której art.1 ust.1 mówi, że nie stosuje się tu przepisów kodeksu cywilnego dot. rękojmi za wady i gwarancji jakości. Podstawą zgłoszenia reklamacji w tym przypadku jest niezgodność towaru z umową. Sprzedawca/producent odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od daty wydania towaru kupującemu.

SPRZEDAŻ NIE-KONSUMENCKA – dotyczy klientów, którym wystawiamy faktury VAT (obejmuje umowy między przedsiębiorcami lub osobami fizycznymi). W tym przypadki stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego dot. rękojmi za wady i gwarancji (art. 556-582). Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi za wady, gwarancji jakości wygasają po upływie 1 roku.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel